FANDOM

57131
Misaki Takahashi (高橋 美咲, Takahashi Misaki) - główny bohater całej serii Junjou Romantica (Junjō Romantica). Początkowo pobierał prywatne lekcje u Akihiko Usami na wydziale ekonomii. Później w wyniku wyjazdu jego starszego brata Takahiro Takahashi i jego narzeczonej do Osaki, wprowadził się do Usamiego jako współlokator.
ImagesCAFA3Q9T

WiekEdytuj

W pierwszej serii anime Misaki ma 18 lat, zaś w drugiej 19. W mandze jego wiek jest sprecyzowany na 18-21 lat w zależności od postępu rozwoju fabuły.

DzieciństwoEdytuj

Przeszłość Misakiego jest właściwie nieznana bliżej w fabule zarówno mangi jaki i samego anime. W miarę rozwoju wydarzeń, dowiadujemy się o historii jego zmarłych rodziców, którzy zginęli w wypadku samochodowym. Misaki od tamtego czasu nie może się otrząsnąć się z tej tragedii i wciąż niesłusznie obwinia się o ich śmierć. Przez cały okres dorastania Misakim zajmował się jego starszy brat Takahiro Takahashi, który objął sobie za cel, aby żył w dobrej rodzinie.

RodzeństwoEdytuj

Misaki posiada starszego brata Takahiro Takahashi, który opiekował się nim przez cały okres jego dzieciństwa po śmierci ich rodziców. Wiadomo, że Takihiro również studiował niegdyś na wydziale ekonomii wraz ze swoim najlepszym przyjacielem Akihiko Usami, który się w nim podkochiwał. Misaki nie mógł uwierzyć, że jego brat nigdy nie spostrzegł co naprawdę czuje do niego Akihiko. Sam bardzo przeżył wieść o zaręczynach brata, ponieważ wiedział, że sprawi ona ogromny ból Usamiemu. Takahiro jest przesadnie nadopiekuńczy. Przez wszystkie lata starał się zapewnić odpowiedni byt bratu, dlatego zrezygnował z dalszej edukacji, aby pójść do pracy. Jego stosunki z bratem są raczej ograniczone, mimo tego, że znają się całe życie. Wszystko jest spowodowane tym, że Misaki nie dopuszcza do siebie myśli dzielenia się z ludźmi własnymi problemami, ponieważ uważa, że na to nie zasługuje, co bardzo przygnębia Takihiro. W wieku 28 lat Takihiro oznajmia Misakiemu i Usamiemu, że bierze ślub ze swoją dziewczyną. Wkrótce obydwoje wyprowadzają się do Osaki, pozostawiając Misakiego pod opiekę Akihiko, który wcześniej został jego prywatnym korypytorem. Od tamtego czasu relacje braci uległy poprawieniu. Takihiro wykonuje co tydzień telefony do Akihiko, aby nadzorować Misakiego, pomimo faktu, że jest on już pełnoletni. Misaki często wyrzuca mu, że traktuje go jak dziecko.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki