FANDOM

Hiroki Kamijou - Uke z Junjou Egoist, Hiroki Kamijou (上 条 树 弘).

Hiroki Kamijou
Hiroki Kamijou
Imię i nazwisko: Hiroki KamijoEdytuj
Przezwisko: Hiro-sanEdytuj
Wiek: 29Edytuj
Status: Profesor, UKEEdytuj
Kolor oczów i włosów: BrązowyEdytuj
Aktor: Kentarō ItōEdytuj

BiografiaEdytuj

Hiroki jest typem samotnika i bardzo pasjonuje go klasyczna literatura japońska. Jest przykładem tsundere, archetypu postaci, ponieważ ma zły humor i krępuje się wśród swoich studentów, choć jest faktycznie nieśmiały i łatwo się peszy. Często nazywany jest ,,Demonem / Devil Kamijou" przez swoich studentów ze względu na to, jak ich traktuje. Czasami, jeśli ktoś zostanie złapany na spaniu lub nie zwracają uwagi na lekcjach, rzuca w nich gumkami, markerem, a nawet książkiami i krzyczy na nich, aby się obudzili. Uważa, że jeśli znaleźli się w jego klasie, nie powinni używać telefonów komórkowych, podczas trwania zajęć, ani tym bardziej rozmawiać na nich. Jest tak samo niebezpieczny, jeśli nie więcej, niż jego kochanek Nowaki Kusama w ich związku. Ze względu na jego jednostronną miłość wobec jego przyjaciela z dzieciństwa, Akihiko Usami, zdaje się nie wiedzieć, jak otrzymać miłość i czego oczekiwać od niego, zmuszając go do pytania, stale się myli i trakatuje go jak Nowakiego.Jest bardzo dumny, odmawiając nawet za wszelką cenę. Powoli jego duma ulega niszczeniu.W końcu może być najważniejszą osobą w życiu Nowakiego i za wszelką cenę, pragnie uczynić go szczęśliwym. Hiroki wychował się w bogatej rodzinie. Już jako dziecko, był bardzo dumny. Jego plan tygodnia wyglądał nasętpująco:

  • Poniedziałek - Szkoła
  • Wtorek - Basen
  • Środa - Granie na pianinie
  • Czwartek - Szkoła i Kendo
  • Piątek - Kaligrafia
  • Sobota - Szkoła i basen.

Często w dzieciństwie, Hiroki narzekał jak nie miał czasu dla siebie. Podczas gdy jego rodzice mu powiedzieli, aby zamknął działalność, skoro kosztowało go to tak wiele problemów. Absolutnie nienawidzi przegrywać. Zdenerwowany i zestresowany, pobiegł do swojej tajnej bazy, która znajdowała się na polanie, pośrodku lasu, gdzie znalazł śpiącego Akihiko, do którego należał ów majątek. Po pewnym czasie w końcu przekonany, Akihiko pozwola mu poczytać jego historie. Wiel Lat później, Hiroki odkrył, że Akihiko żywi jednostronną miłość do Takahiro Takahashi, starszego brata Misakiego. 

CiekawostkiEdytuj

- Później w mandze, widać że posiada albo iPhone 4 lub iPhone 4S z projektem niedźwiedzia na obudowie.  

- Nowaki jest jedyną osobą, która może nazwać Hirokiego zdrobnieniem ,,Hiro-san".

- Shinoda był agentem nieruchomości, który zwabił Hiroki i spoczął przy nim. Nie jest wymieniony w anime.

- Hiroki jest niezwykle zazdrosny o Yatsushi Tsumori (senpai'a Nowakiego). Intencje Tsumoriego wobec jedngo z dwóch egoistów są bliżej nieznane.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki